Határozatlan idejű ügyfélfogadási szünet a tapolcai kirendeltségen

A kialakult járványügyi helyzet miatt 2020. április 1-től a tapolcai kirendeltségen (Tapolca, Deák Ferenc. utca 12.), az ügyfélfogadás határozatlan ideig szünetel.
Az adóügyek döntő többsége elektronikusan is intézhető, ezért a hivatal kéri ügyfeleit, hogy válasszák az elektronikus vagy telefonos ügyintézést, elkerülve a személyes megjelenést és a sorban állást. A NAV általános tájékoztatórendszere, a NAV Infóvonal a 1819-es telefonszámon hívható.
A járványhelyzetben a NAV igyekszik minimalizálni az ügyfeleire és munkatársaira ható kockázatokat. A hivatal, az Operatív Törzs ajánlásaival összhangban változtat ügyfélfogadási gyakorlatán és a várakozókat ütemezetten fogadja. Ez azt jelenti, hogy az ügyféltérben egyszerre csak annyi ügyfél tartózkodhat, ahány ügyfélszolgálati ablak nyitva van.
Ha az ügyfelek mindenképpen szükségesnek érzik a személyes megjelenést, a hivatal kéri, hogy foglaljanak időpontot.
Időpontfoglalás nélkül csak rendkívül indokolt esetben keressék fel személyesen a NAV ügyfélszolgálatát!
Az ügyfelek személyes ügyintézését a veszprémi központi ügyfélszolgálat (Veszprém, Brusznyai Árpád utca 22-26.) biztosítja.

Veszprém Megyei Adó- és Vámigazgatóság

You may also like...